bobtej bobtej
1064
BLOG

Zle sie dzieje na Prawicy.net, stronie Andrzeja Szczesniaka, rze

bobtej bobtej Polityka Obserwuj notkę 15

..."guru paliwowego".

 Ostatnio rozpoczela sie tam dyskusja na temat odlaczania ludzi "niewygodnych" dla tego "guru" pochodzacego moim zdaniem z epoki komunistycznych dinozaurow.

Do takich "niewygodnych" zostalem zaliczony ostatnio gdy zaczalem krytykowac bezczelne praktyki administracyjne na tej stronie polegajace na odlaczaniu dyskutantow broniacych braci Kaczynskich w ich inicjatywie oczyszczenia Polski z wrogich moskiewskich elementow. Kilkakrotnie zostalem odlaczony od tej strony i dzis na przyklad moje komentarze na temat takich praktyk zostaly natychmiast rowniez usuniete (bez ostrzezenia).  

Wielokrotnie krytykowalem tam postawe pana Andrzeja Szczesniaka za jego pro-moskiewska analize sytuacji energetycznej Polski. Pisalem o koniecznosci dywersyfikacji dostaw energii i potrzebie budowy infrastruktury przy Baltyku celem odbioru cieklego gazu (LNG) z Zachodu. To oczywiscie nie bylo tam mile widziane.

Pragne ponownie zwrocic uwage czytelnikom  S24 na te Prawice.net (powinno byc "NJET") zeby nie nabierali sie na te nazwe. Sam takze nabralem sie piszac tam ponad rok czasu.

Boguslaw Bob Tejszerski, Sydney

   

 

bobtej
O mnie bobtej

polski i australijski patriota (ale nie nacjonalista!). Nie mnie oceniac jaki jestem. Mysle ze to wynika z moich opinii na temat polityki, ekonomii, ekologii (zeglarstwo jest moja pasja).

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka